CricksyDog Întrebări frecvente
Dacă nu găsiți răspunsurile la întrebările dumneavoastră aici, contactați-ne prin una dintre opțiunile de mai jos!
Încercăm să răspundem la toate e-mailurile în termen de o oră. Dacă aveți întrebări mai complexe, vă recomandăm, cu siguranță, să ne trimiteți un e-mail. În felul acesta vă putem ajuta cu totul în detaliu! Adresa noastră de e-mail este buna@cricksydog.ro
În cazul în care vreți un răspuns aproape imediat, scrieți-ne pe Facebook. Vă rugăm să nu vă scrieți întrebările sub una dintre fotografiile noastre, deoarece s-ar putea pierde cu ușurință și ar putea rămâne fără răspuns. Scrieți-ne direct!
Cuprins
Hrana pentru câini CRICKSYDOG
LIVRAREA COLETULUI
PLATĂ
SERVICIU CLIENȚI
GARANȚIE
ABONAMENT
OPȚIUNI DE CUMPĂRARE
ALTE ALIMENTE PENTRU ANIMALELE DE CASĂ
Hrană CricksyDog pentru câini
#1: Când și pentru cât timp poate fi dată hrana Chucky pentru căței?
Îți poți hrăni cățelul cu Chucky de la vârsta de 6 săptămâni până la vârsta de 10 luni. Oferind această hrană cățelușului tău, te poți aștepta cu siguranță la următoarele beneficii:
Protectie 10 luni
Am dezvoltat produsul nostru pentru a oferi hrana perfectă pentru cei mici până la vârsta de 10 luni!
Hrănire în siguranță
Treceți la mâncarea noastră și atunci există șanse mari ca câinele tău să nu aibă alergii alimentare! La urma urmei, bazele trebuie puse acum!
Dezvoltarea osoasă corectă
La o vârstă fragedă, câinii au nevoie de și mai multe proteine și vitamine decât cum va fi nevoie mai târziu în viață. Mâncarea noastră este atentă și la asta!
#2: Care este diferența dintre alimentele normale și cele hipoalergenice?
În timp ce hrana noastră normală este făcută din carnea mai multor tipuri de animale, doar un singur tip de carne este procesat în produsele noastre hipoalergenice. În plus, hrana noastră hipoalergenică pentru câini 100% nu conține gluten de grâu și nici carne de pui.
#3: Care este diferența dintre liniile de produse Ted și Juliet?
Compoziția este aproape aceeași, așa că câinele tău poate mânca orice preferă. Poate exista o diferență între cele două în cazul procesului de fabricație și tratament termic. Respectiv, gama de produse este puțin diferită.
Cea mai mare diferență este „doar” mărimea granulelor. În timp ce produsele noastre Ted sunt făcute pentru câini de talie mare cu granulația sa de 1,5 cm, Juliet este potrivită chiar și pentru cei mai mici câini cu o dimensiune a granulelor de 0,5-0,9 cm.
#4: Este posibil să schimbi aromele?
Sigur că da! Dacă câinele tău are nevoie de diversitate, poți schimba aromele oricând! Poți găsi ghidul nostru detaliat aici:
#5: Care este diferența dintre mâncarea normală și cea hipoalergenică conservată pentru câini?
În timp ce conservele noastre Ely obișnuite sunt făcute folosind mai multe tipuri de carne de animale diferite, conservele hipoalergenice conțin carnea unui singur animal. Cutiile noastre hipoalergenice Ely sunt 100% fără gluten de grâu și carne de pui.
#6: Este posibil să amesteci hrana uscată pentru câini cu hrana conservată?
Sigur că da! Poți găsi instrucțiunile noastre detaliate de dozare aici:
#7: De ce nu există carne de pui în alimentele noastre hipoalergenice?
Am observat – și aceasta este și experiența ta – că câinii care mănâncă pui se pot îmbolnăvi mai devreme și prezintă simptome de alergie alimentară mai devreme. Din păcate, nu există dovezi științifice pentru acest lucru, dar nu vrem să ne asumăm riscuri inutil.
Dacă nu trebuie, nu vom risca. De aceea, toate alimentele noastre hipoalergenice pentru câini – fie Juliet sau Ted – nu conțin carne de pui!
#8: De ce hrana noastră hipoalergenică pentru câini nu conține gluten de grâu?
După cum știm, câinii au venit din sălbăticie. Chiar dacă nu ți-ai dat seama din aspectul multor cățeluși. 🙂 Câinii nu mâncau prea multe cereale și grâu în sălbăticie. Desigur, s-ar fi putut adapta într-o oarecare măsură acestei vieți domestice, dar ne place să fim atenți și aici.
De ce am pune grâu în alimentele noastre hipoalergenice când sensibilitatea grâului-gluten este în creștere în cazul oamenilor? Glutenul de grâu poate provoca cu ușurință reacții alergice și la câini.
Motto-ul nostru este „Este întotdeauna mai bine să nu te joci cu sănătatea câinelui tău și să-ți asumi riscuri inutile”. Dacă putem evita carnea de pui și grâul, de ce nu am face-o?
#9: De ce hrana noastră hipoalergenică pentru câini conține o singură sursă de proteine (monoproteine)?
Practic, alimentele hipoalergenice pentru câini nu trebuie să aibă o singură sursă de proteine. Doar noi am introdus asta, ca un fel de regulă a casei pentru noi.
Pentru a ușura eliminarea proteinei care provoacă reacții alergice în viața câinelui tău, în hrana noastră se adaugă un singur tip de proteină, astfel încât câinii aflați în regim de eliminare ne pot mânca hrana.
Așadar, dacă câinele tău mănâncă mâncarea de miel hipoalergenică Juliet, să spunem, și nu este nimic în neregulă, este clar că câinele tău poate mânca miel. Dar dacă îți hrănești câinele cu mâncare care conține carne de pui, iar mai târziu câinele tău are erupții cutanate, știi că câinele tău nu poate mânca carne de pui.
Niciunul dintre produsele noastre hipoalergenice nu conține carne de pui și gluten de grâu! În plus, alimentele noastre hipoalergenice sunt toate pe bază de monoproteine!
#10: Pot puii să mănânce hrană pentru câini conservată?
Da, desigur! Cățelul tău poate mânca conservele noastre de la vârsta de 6 săptămâni!
#11: Câte piese sunt într-o pungă de curățător dentar?
Fiecare pungă de curățător dentar conține 7 bucăți. Este suficient pentru o săptămână. Dacă comandați un pachet lunar, vă vom trimite pachete de 4 x săptămânal. Adică 4×7=28 de bucăți pentru curățare dentară.
#12: Cât de mari sunt aceste produse de curățare dentare?
Există două dimensiuni diferite. Denty Mini pentru câini mici si Denty Maxi pentru câini de talie medie si mare. Denty Mini este o bară lungă de 110×10 mm, în timp ce Denty Maxi este o bară lungă de 120×15 mm.
#13: Se poate da hrana hipoalergenică pentru câini câinilor non-alergici?
Da, desigur! Produsele noastre hipoalergenice nu conțin carne de pui sau gluten de grâu, deci sunt potrivite în primul rând pentru câinii alergici, dar pot fi consumate și de câinii nealergici.
Nu este nimic rău în a mânca sănătos, nu trebuie să așteptați până când câinele se îmbolnăvește. Nu poți beneficia decât să beneficiezi! 🙂
#14: Pot oferi hrană pentru câini de talie mică pentru câinele meu mare?
Da! Cu toate acestea, merită să fiți atenți, dacă câinele dumneavoastră mănâncă de obicei repede, în acest caz vă sugerăm să-i oferiți hrana de dimensiuni mai mari, pentru a evita sufocarea.
Așadar, Ted este recomandat pentru câini de talie medie și mare și linia noastră de produse Juliet pentru câini de talie mică. Pentru cățeluși recomandăm mâncarea noastră Chucky.
Fiecare cățeluș poate mânca în siguranță alimentele noastre conservate Ely și mâncărurile noastre Friky 🙂
Informații despre livrarea coletelor
#1: Ce companii de curierat livrează pachetele?
Pachetele noastre sunt livrate la domiciliu prin serviciile de curierat FAN Courier și GLS, iar cu GLS puteți chiar să solicitați livrarea la un punct de colet.
#2: Cât durează până sosește pachetul?
Comenzile plasate până la prânz în fiecare zi lucrătoare vor fi predate serviciului de curierat în aceeași zi, care va livra a doua zi. În toate celelalte cazuri, livrarea durează 1-2 zile lucrătoare.
În 90% din cazuri, dacă plasezi comanda până la prânz, coletul tău ajunge a doua zi!
#3: Cât costă transportul?
Taxa de livrare este de 11.90 lei pentru livrare la domiciliu și 11.90 lei pentru un punct de colet. Dar! Transportul este GRATUIT pentru comenzile de peste 199.90 lei.
#4: Există livrare în weekend?
Din păcate, livrarea în weekend nu este posibilă. În acest caz, vă putem oferi serviciul nostru de colete, unde puteți merge pentru pachet chiar și în weekend!
#5: Unde pot găsi punctele de colet?
Puteți accesa lista punctelor de colet făcând clic pe linkul de mai jos:
#6: Cum îmi urmăresc pachetul?
Atât pentru GLS, cât și pentru FAN Courier, veți primi numărul de pachet prin e-mail, astfel încât să vă puteți urmări cu ușurință comanda. Companiile de curierat vă vor trimite un e-mail cu numărul de identificare al coletului dumneavoastră atunci când primesc coletul de la noi. Introducând acest lucru în interfețele de mai jos, puteți vedea unde se află pachetul în acest moment.
În cazul GLS:
În cazul FAN Courier:
#7: Pot schimba ora de livrare?
Da, desigur! Puteți face acest lucru direct la noi sau la serviciile de curierat. Important: astfel de modificări la pachetul dumneavoastră se pot face până la prânz!
Odată ce am predat coletul dumneavoastră către serviciul de curierat, este mai ușor dacă îi contactați pentru a face modificări. Dacă nu ați primit încă un e-mail despre predarea coletului către serviciul de curierat, asigurați-vă că ne contactați. Vă recomandăm să ne sunați, pentru că așa este cel mai rapid. Dar și e-mailul este o soluție perfectă!
Dacă sunteți puțin nedumerit sau nu știți cum să faceți ceva, nu ezitați să ne contactați prin telefon/e-mail. Vă ajutăm mereu, indiferent de problema!
Informatii de plată
#1: Este posibil să plătiți online?
Da, puteți plăti online în siguranță cu GoPay. Nu stocăm informații despre card. Introduceți toate datele cardului în siguranță pe interfața online GoPay!
#2: Este posibilă plata ramburs?
Da, desigur! Asigurați-vă că selectați ramburs la livrare atunci când plasați comanda. În acest caz, puteți plăti la curier. În multe cazuri, au un terminal, dar vă rugăm să mergeți mai bine acolo – dacă nu cunoașteți curierul local – și să aveți întotdeauna niște numerar cu dumneavoastră. Dacă ați ales livrarea la punctul de colete, cu siguranță se va putea plăti cu cardul de credit acolo!
#3: Ce alte metode de plată există?
Este posibilă și plata în avans. În acest caz, pachetul dumneavoastră va fi expediat imediat ce suma ajunge în contul nostru. Acest lucru se va întâmpla de obicei în 2-3 zile lucrătoare. De asemenea, datorită noilor reglementări bancare, este deja posibil ca comanda dumneavoastră să fie primită mai devreme, astfel încât câinele dumneavoastră să primească mușcăturile delicioase mai devreme! 🙂
Întrebări despre serviciul clienți
#1: La ce adresă de e-mail pot scrie?
Ne puteți contacta prin e-mail cu orice întrebări la buna@cricksydog.ro
#2: Ce site-uri de socializare pot fi folosite?
Ne puteți contacta pe următoarea pagină de Facebook: https://www.facebook.com/cricksydog.ro.
Încă nu recomandăm Instagram, rareori avem timp să răspundem la întrebări acolo.
#3: Unde ar trebui să scriu întrebări companiei?
Vă rugăm să scrieți toate întrebările companiei la următoarea adresă de e-mail: buna@cricksydog.ro
Condiții de garanție
#1: Ce ar trebui să fac dacă pachetul meu nu a sosit/ este deteriorat/ este incomplet?
Dacă aveți probleme cu coletul sau livrarea, vă rugăm să ne contactați! Prin e-mail sau telefon. Feedbackul dumneavoastră este foarte important pentru noi, astfel încât ne putem îmbunătăți și procesele.
Adresa noastră de e-mail: buna@cricksydog.ro
Nu ezitați să ne contactați, vă vom ajuta întotdeauna dacă aveți întrebări sau ceva nu este în regulă!
#2: Cum funcționează garanția produsului?
În cazul în care dumneavoastră sau câinele dumneavoastră aveți probleme cu produsele noastre, puteți utiliza oricând garanția produsului nostru. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați prin e-mail și să ne trimiteți numărul de cont. Vă vom rambursa prețul integral al pachetului dumneavoastră în câteva zile, fără întrebări!
#3: Cum îmi pot returna pachetul?
Dacă din orice motiv trebuie să ne returnați coletul, o puteți face prin oficiul poștal sau prin orice serviciu de curierat la următoarea adresă:
Destinatar: Frisbo (CricksyDog)
Adresa: 075100, Otopeni, Strada Maramureș 75.
Pentru că depozitul nostru este aici 🙂
#4: Cum funcționează pachetul de înlocuire?
Dacă dintr-un motiv oarecare trebuie să vă înlocuim pachetul, vă vom trimite un pachet de înlocuire. Curierul, ca de obicei, va aduce noul pachet, iar tot ce trebuie sa faceți este sa îl dați curierului într-o cutie sigilată.
Întrebări despre abonament
#1: Ce este un abonament?
Sistemul nostru de abonament a fost creat pentru confortul dumneavoastră. Puteți alege ce produs(e) doriți și la ce intervale, iar noi îl vom trimite automat pentru a nu fi nevoit să vă deranjați cu comanda.
Vă puteți abona la oricare dintre produsele noastre în orice moment. De asemenea, puteți modifica comanda oricând din pagina de profil.
Puteți găsi ghidul nostru pentru comenzile generale aici:
#2: Cum îmi pot schimba abonamentul?
Vă puteți schimba abonamentul folosind diferite butoane de pe pagina de profil. Puteți adăuga un produs nou, puteți alege o nouă dată de livrare sau chiar puteți schimba adresa de livrare.
Puteți găsi mai multe informații despre sistemul nostru de abonament aici:
#3: Abonamentul meu poate fi suspendat?
Da, desigur! Dacă mâncarea s-a acumulat sau dintr-un alt motiv nu aveți nevoie de ea pentru o perioadă, putem întrerupe abonamentul, pe care îl puteți reporni oricând, sau plasați o nouă comandă/abonament.
Puteți face acest lucru cu ușurință pe pagina de profil.
#4: Ce înseamnă să-mi reînnoiesc abonamentul?
Data de reînnoire a abonamentului este data la care expiră intervalul pe care îl selectați. Adică, în această zi vă vom pregăti noul pachet.
Dacă această dată cade într-o zi lucrătoare dimineața, coletul dumneavoastră va fi predat serviciului de curierat în aceeași zi. După-amiaza sau în weekend, pachetul dumneavoastră va fi expediat în următoarea zi lucrătoare.
Odată ce pachetul dumneavoastră este expediat, acest interval începe din nou și întregul proces se repetă. Până când îl schimbați. Așadar, dacă aveți nevoie, să spunem, de o pungă de hrană pentru câini pentru o lună, este posibil să nu mai fiți nevoit să cumpărați niciodată mâncare pentru câini, deoarece vă expediem automat pachetul cu precizie de ceas în fiecare lună! 🙂
#5: Ce obligație are acest abonament?
Nu există nicio obligație în acest abonament. Puteți întrerupe sau anula abonamentul oricând!
#6: Pot avea mai multe abonamente simultan?
Da, desigur! Dacă aveți nevoie de produse diferite la momente și frecvențe diferite, puteți crea mai mult de un abonament activ simultan.
Deși nu recomandăm această opțiune, deoarece este foarte ușor să amestecați diferitele abonamente. Înainte de a configura două abonamente pentru dumneavoastră, vă rugăm să discutați cu serviciul nostru pentru clienți. Vedeți dacă vă pot ajuta să aveți toate comenzile într-un singur abonament. 🙂
#7: Cum îmi pot plăti abonamentul?
Puteți plăti și ramburs la curier și în multe cazuri cu cardul de credit. Dar puteți alege și plata în avans. Și pentru și mai mult confort, puteți plăti chiar și cu GoPay. În acest caz, sistemul va deduce automat suma de pe cardul dumneavoastră, astfel încât să nu trebuiască să vă ocupați nici de asta.
#8: Trebuie să plătesc abonamentul în avans?
Desigur că nu! Doar dacă vrei să plătești în avans. Dar chiar și în acest caz, trebuie să plătești doar prețul unui pachet.
#9: Câtă reducere primesc cu un abonament?
Dacă vă abonați, veți primi o reducere de 10% la prețul fiecărui produs inclus în abonament.
Alte opțiuni de cumpărături
#1: Pot cumpăra hrană pentru câini CricksyDog în magazine?
Nu. Puteți comanda doar direct de la noi, nu avem revânzători. Dacă ar fi, o listă cu ele ar apărea aici.
#2: Pot cumpăra alimente în alte magazine online?
Nu. Puteți comanda doar direct de la noi, nu avem revânzători. Nici măcar magazine online!
#3: Unde pot comanda?
Poți plasa o comandă pe site-ul nostru, prin e-mail sau chiar pe chat-ul Facebook! Practic, poți comanda de la noi oriunde, unde ne poți găsi! 🙂
Alte alimente pentru animale de companie
#1: Avem și mâncare pentru pisici?
Da! La mijlocul anului 2020, am creat un brand soră, specializat în pisici Doamna CAThy. Oferim aici aceeași calitate înaltă ca și pentru hrana pentru câini.
#2: Avem altă hrană pentru animale de companie?
În prezent există mâncare pentru câini pe CricksyDog și mâncare pentru pisici pe doamna CAThy. Este posibil să avem și alte alimente pentru animale de companie în viitor.