TERMENII SERVICIULUI

Informațiile de contact ale companiei noastre: Vargyas Petfood Kft. (număr fiscal: 26616430-2-08, număr înregistrare companie: 08-09-03062, număr fiscal comunitar: HU26616430, număr statistic companie: 26616430-4791-113-08). Telefon:+40312294782 ; e-mail: buna@cricksydog.ro.  

1. POT RETURNA SAU SCHIMA COMANDA?

Aici poți găsi toate informațiile despre schimbul de bunuri sau despre returnarea bunurilor.  

2. POT ANULA COMANDA?

Toate comenzile sunt expediate în termen de 1-2 zile lucrătoare de la primirea comenzii. Prin urmare, nu se pot face modificări după comandă. Toate cererile de anulare vor fi luate în considerare cât mai curând posibil. Dacă comanda nu a fost deja trimisă la depozitul nostru, vom procesa anularea , dacă este posibil. Toate e-mailurile referitoare la anulare trebuie să aibă titlul „anulați comanda” în subiectul e-mailului. Te rugăm să incluzi numele complet și numărul comenzii în e-mail. Anularile care nu se fac în acest mod, din păcate, nu pot fi procesate.  

3. ÎMI POT SCHIMBA ADRESA?

Pe măsură ce procesăm și expediem toate comenzile cât mai repede posibil, regretăm că nu putem accepta modificări de adresă după ce ți-ai plasat comanda. Cu toate acestea, toate cererile de modificare a adresei vor fi verificate cât mai curând posibil. În cazul în care comanda ta nu a fost încă trimisă la depozitul nostru, îți  vom procesa anularea, dacă este posibil. Toate e-mailurile referitoare la schimbarea adresei trebuie să fie marcate cu titlul „Schimbarea adresei” în câmpul „Subiect” al e-mailului. Te rugăm să incluzi numele complet, numărul comenzii și noua adresă de livrare corectă în e-mail. Vom face tot posibilul pentru a-ți actualiza informațiile înainte de expedierea comenzii. E-mailurile de modificare a adresei care nu sunt intitulate în acest fel nu pot fi procesate. Din păcate, dacă comanda ta este pierdută din cauza informațiilor despre adresă incomplete sau incorecte, aceasta nu este rambursabilă. Dacă dorești  o nouă livrare, trebuie să plătești pentru aceasta. Dacă comanda ta  ne este returnată din cauza informațiilor despre adresă incomplete sau incorecte, aceasta poate fi rambursată. Dacă dorești o nouă livrare, trebuie să plătești pentru aceasta.  

4. POT ADĂUGA / ÎNLĂTURA UN PRODUS SAU POT  MODIFICA METODA DE TRANSPORT

Odată ce comanda a fost trimisă, din păcate nu putem schimba metoda de expediere și nici nu putem schimba / adăuga produse la comanda ta.  

5. CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ COMANDA MEA ESTE LA VAMA LOCALĂ?

Odată ce comanda ta este efectuată prin inspecție vamală, este responsabilitatea cumpărătorului / clientului să contacteze vama locală și să organizeze vămuirea. Din păcate, nu putem contacta oficialii vamali sau comenzi de rambursare care sunt respinse de vamă locală și returnate către noi. Dacă este necesar, anexăm toate documentele vamale necesare la fiecare comandă.  

6. POSTAGE / TRANSPORT

Dacă pachetul  tău este marcat „livrat” de către oficiul poștal local, dar nu ai primit încă expedierea fizică, este responsabilitatea clientului să contacteze oficiul poștal local pentru a rezolva problema. În cazul în care oficiul poștal local și clientul nu pot remedia neconcordanța, nu avem obligația de a restitui sau de a retrimite comanda. Cu toate acestea, vă vom sprijini, desigur, pentru a putea rezolva situația.  

7. OPȚIUNI DE PLATĂ PENTRU PRODUSUL COMANDAT

7.1 Clientul poate alege dintre următoarele opțiuni de plată: OTP Simple Pay Plata la livrare 7.1 Plata prin SimplePay Sunt de acord ca datele mele personale stocate pe https://cricksydog.ro/ să fie utilizate de Vargyas Petfood Kft. (Număr fiscal: 26616430-2-08, extras din registrul comercial: 08-09-03062, număr TVA: HU26616430, număr statistic: 26616430- 4791-113-08, locație: 9330, Kapuvár, Osli u. 16.) către OTP Mobil Kft. Datele transmise: numele de familie, prenumele, țara, numărul de telefon, adresa de e-mail. Obiectivul transferului de date: asistență pentru clienți pentru utilizatori, confirmarea tranzacțiilor și protecția utilizatorilor prin monitorizarea fraudelor. Plata repetată cu card bancar (denumită în continuare „plată repetată”) este o funcție asigurată de Simplepay pentru acceptarea cardurilor bancare. Aceasta înseamnă că, pe viitor, pot fi inițiate noi plăți cu datele furnizate în timpul tranzacției de înregistrare, fără a fi nevoie să introduceți din nou datele cardului bancar. Plata repetată poate fi făcută fără contribuție (în acest caz cumpărătorul este de acord cu plata repetată în timpul tranzacției de înregistrare) sau cu acordul cumpărătorului, de la caz la caz. Baza plății repetate constă în faptul că cumpărătorul se exprimă în punctele de acceptare (interfața magazinului web sau interfața de plată SimplePay) pe care ar dori să le utilizeze plata repetată. Este important să știți că datele cardului bancar nu sunt stocate de SimplePay, ci de instituția de credit responsabilă de autentificare în conformitate cu reglementările companiei de carduri. Atenție (!): Stocarea datelor cardului bancar are loc în conformitate cu reglementările companiei de carduri. Detaliile cardului bancar sunt stocate în sistem de către banca de autentificare în timpul tranzacției de înregistrare. Detaliile cardului bancar nu sunt accesibile comerciantului sau Simplepay. Există două opțiuni pentru plata repetată: 1. Aprobare unică (recurentă): Cu această opțiune, cumpărătorul este de acord în timpul tranzacției de înregistrare că dealerul va iniția o plată repetată pentru sumele viitoare. Cumpărătorul este de acord că contul său bancar va fi debitat în mod regulat cu sume prestabilite. 2. Aprobarea de la caz la caz (cu un singur click): cumpărătorul trebuie să aprobe tranzacția repetată pentru fiecare plată viitoare. Cu această opțiune, plata repetată este o caracteristică de comoditate pentru cumpărător, care evită să fie nevoie să introducă în viitor detaliile cardului bancar pentru fiecare plată. Cumpărătorul este informat despre plata cu succes prin sursele obișnuite pentru plățile convenționale cu cardul bancar. Având în vedere faptul că, în cazul plății repetate cu aprobare unică, cumpărătorul nu trebuie să fie de acord cu tranzacția individuală, SimplePay nu își asumă nicio responsabilitate pentru o tranzacție inițiată în mod greșit sau ilegal de către comerciant. În cazul unor tranzacții inițiate în mod greșit sau ilegal, comerciantul trebuie să își asume responsabilitatea. 7.2 În cazul rambursării, întregul preț de achiziție trebuie plătit în numerar către mesager la primirea bunurilor comandate.  

8. LOCUL JURISDICȚIEI

În relațiile comerciale cu oameni de afaceri și persoane juridice de drept public, Salzburg este convenit ca loc de jurisdicție pentru toate litigiile legale cu privire la acești termeni și condiții și contracte individuale încheiate în temeiul valabilității lor.  

9. MODIFICĂRI LA TERMENII ȘI CONDIȚIILE GENERALE

Avem dreptul să modificăm unilateral acești Termeni și condiții generale – în măsura în care sunt introduși în relația contractuală cu clientul – în măsura în care acest lucru este necesar pentru a elimina întreruperile ulterioare ale echivalenței sau pentru a ne adapta la condițiile cadrului legal sau tehnic modificate. Vom informa clientul despre o ajustare notificând conținutul reglementărilor modificate. Modificarea devine parte a contractului dacă clientul nu se opune includerii în relația contractuală în scris sau în format text în termen de șase săptămâni de la primirea notificării de modificare.  

10. CLAUZĂ DE SEPARABILITATE

În cazul în care dispozițiile individuale ale contractului, inclusiv aceste dispoziții, sunt sau devin ineficiente în totalitate sau parțial, sau în cazul în care contractul conține o lacună neprevăzută, valabilitatea celorlalte dispoziții sau a unor părți ale acestor dispoziții nu va rămâne afectată. În loc de prevederile ineficiente sau lipsă, se aplică reglementările statutare respective.