TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE LIVRARE ȘI PLATĂ
LIVRARE LA DOMICILIU ÎN TOATĂ ȚARA!
Produsele de pe site-ul nostru vor fi livrate în maxim 5 zile de la plasarea comenzii prin metoda de livrare aleasă de dumneavoastră. Nu ne putem asuma responsabilitatea pentru livrarea cu întârziere a partenerului nostru logistic. Puteți solicita livrarea la locul de muncă sau la apartamentul tău în zilele lucrătoare între orele 9.00 și 17.00. Îți recomandăm să te asiguri că dai o adresă pentru livrare unde curierul nostru te poate găsi pe tine sau pe reprezentantul tău, între orele 9:00 și 17:00. Dacă alegi plata ramburs, asigură-te că ai suma necesară pentru plata facturii. În timpul procesului de comandă, poți introduce informații în plus privind livrarea, în secțiunea de comentarii (de exemplu, sonerie, portar, numele reprezentantului etc.). Dacă ai probleme cu livrarea, te rugăm să apelezi serviciul clienți al partenerului nostru logistic contractat, unde poți obține informațiile exacte folosind codul de urmărire furnizat în scrisoarea de confirmare.
Pachetul tău va fi livrat întotdeauna la domiciliul tău sau la un punct DPD, UPS & GLS. Costul livrării este de 0 lei (în cazul pachetului livrat la un punct DPD, UPS & GLS) și de 0 lei (în cazul livrării la domiciliu). Indiferent de cantitate și valoare, livrăm toate pachetele la tine acasă gratuit.
În cazul în care ai întrebări, contactează direct firma de curierat
Nu știi cu ce firmă de curierat va fi livrat coletul tău? Verifică e-mailul de confirmare a comenzii tale. În secțiunea de livrare vei găsi informații despre curierul pe care l-ai ales.
GLS
Telefon: 0269 501 900
DPD
Telefon: 031.824.90.90
E-mail: client@dpd.ro ; reclamatii@dpd.ro
UPS
Telefon: +40 212 338 877
PLATA CU NUMERAR SAU CU CARDUL DE CREDIT DIRECT LA CURIER ( ÎNCASAREA PLĂȚII)
Plătiți valoarea comenzii dumneavoastră curierului DPD, UPS & GLS. Apoi, veți primi o chitanță care confirmă atât primirea pachetului, cât și realizarea plății. În cazul punctelor DPD, UPS & GLS, poți plăti pachetul tău la partenerii contractuali DPD, UPS & GLS.
METODA STRIPE
Dacă alegi această opțiune, plata ta va fi efectuată prin metoda Stripe, recunoscută la nivel international, fiind un sistem de plăți securizat, având toate autentificările necesare, unde puteți plăti cu carduri Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro și American Express, potrivite pentru plata online.
Stripe gestionează datele cardului dvs. în conformitate cu standardul de securitate PCI-DSS Nivel 1 (care este cel mai înalt standard de securitate a datelor din industria plăților).
ABONAMENT PE SITE (PRIN STRIPE)
Când vă abonați pe site-ul nostru, acceptați parametrii noștri recurenți. Parametrii de plată recurenți sunt:
• motivul creării unei plăți recurente (de ex.: abonament)
• suma maximă de plată recurentă (50.000 RON)
• dacă suma este fixă sau flexibilă (flexibil)
• o perioadă pentru care se va percepe plata recurentă (maximum 5 ani)
• data sau frecvența de încărcare a plății recurente (poate dura de la 1 zi la 1 an)
• dacă data sau frecvența de debitare a plății recurente este fixă sau flexibilă (flexibilă)
• un mod special de comunicare cu clienții dumneavoastră (prin e-mail din formularul de comandă)
• informații despre modul de anulare și rambursare a plății recurente, sau un link către astfel de condiții (link direct către suport clienți; buna@cricksydog.ro)
AVEȚI VREO ÎNTREBARE?
Contactați-ne:
E-Mail: buna@cricksydog.ro